WAŻNE

Rajd pieszy SKKT "Włóczykije"

W dniach 05.06.-1006.2017r. członkowie i sympatycy SKKT ,, Włóczykije” wyruszyli na kolejny rajd pieszy po górach, tym razem zachwycaliśmy się Pieninami. Pierwszego dnia wyruszyliśmy w trasę aby zdobyć najwyższy szczyt Pienin – Wysoka 1052m n.p.m. Czekała nas miła niespodzianka bo na początku wędrówki na górę Palenice wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym. Po wielu trudach bo było kilka stromych kamienistych podejść, a kamienie były śliskie, zdobyliśmy szczyt. Idąc dalej podziwialiśmy piękno wąwozu Homole. Kolejny dzień był trochę mniej wyczerpujący bo płynęliśmy Dunajcem na tratwach a flisacy opowiedzieli nam wiele ciekawych informacji o Pienińskim Parku Narodowym. Mogliśmy tez podziwiać miejscowość Szczawnica idąc promenadą wzdłuż potoku Grajcarek oraz korzystając z pijalni wód źródlanych. Postanowiliśmy też zdobyć szczyt Trzy Korony- Okrąglica najwyższy szczyt Pienin Środkowych. Wielu z nas bardzo bało się wejść na szczyt ale widok z góry wynagrodził wszystkie trudy. Wieczorami graliśmy w różne gry, zabawy integrujące nas, śpiewaliśmy piosenki przy ognisku i dźwiękach gitary. Ostatni dzień spędziliśmy zwiedzając Karków oraz oglądając film w kinie. Wróciliśmy do domów zmęczeni ale pełni nowych doświadczeń i przeżyć. Za rok planujemy już kolejną wyprawę !!!